Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Horaris d'atenció al ciutadà

Horaris d'atenció a les oficines de l'Ajuntament de Tornabous (fins al 17 d'agost)
Atenció al públic adaptada a la disponibilitat de personal i aprofitant la reorganització interna de les oficines de l'Ajuntament.  Fins al 17 d'agost, els horaris seran els següents:
-Atenció telèfonica / de dilluns a divendres, de 9 a 11 del matí.
-Atenció presencial / de dimarts a dijous, d'11 a 12 del matí.
-Fora d'aquest horari, l'edifici de la Casa de la Vila romandrà tancat.

-Durant la resta del dia, atenció telemàtica a través de la seu electrònica i per correu a ajuntament@tornabous.cat

Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament:

  • Adreça postal: 
    • Plaça de la Vila, 1 - 25331 Tornabous. 
    • Accés adaptat
  • Horari d'Atenció al públic:
    • Dimarts, dimecres i dijous de 11:00 a 12:00 hores.

Contacte:

  • Atenció telefònica: de 09:00 a 11:00 hores, de dilluns a divendres, al telèfon de contacte: 973 570 233
  • Mòbil contacte alcalde: 621 210 618 ( Podeu utilitzar aquest número per a fer suggeriments, preguntes, queixes. Aquest mateix número servirà per atendre urgències reals fora de l'horari de l'Ajuntament). 

    Serveis Socials - Assistenta Social:
    Serveis Socials del Consell Comarcal de l’Urgell
    Assistenta Social: Imma Castello
    Telèfon: 973 500 707 / 648 100 240 Caldrà demanar cita prèvia.

    Serveis Tècnics - C.C.U.:
    Plaça de la Vila, 1 –Primera planta
    25331 Tornabous
    Telèfon: 973 570 233  Caldrà demanar cita prèvia.
    E-mail: ajuntament@tornabous.cat

    Jutjat de Pau:
    Jutgessa: M. Nativitat González Ochoa / Secretaria: Pilar
    Plaça de la Vila, 1
    25331 Tornabous
    Telèfon: 973 570 233 (tots els dimecres de 12:00 a 13:30 hores)
    E-mail: ajuntament@tornabous.cat

    Document Actions