Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Horaris d'atenció al ciutadà

Horaris d'atenció al ciutadà a les oficines de l'Ajuntament de Tornabous (a partir del 1 de març)

  • Els horaris seran els següents:
    Atenció telefònica; de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 h
  • Atenció presencial; dilluns, dimarts, dijous i divendres de 8:30 a 12:30 h i dimecres de 12:00 a 17:00 h
  • Fora d'aquest horari, l'edifici de la Casa de la Vila romandrà tancat.
  • Durant la resta del dia, atenció telemàtica a través de la seu electrònica https://www.seu-e.cat/ca/web/tornabous i per correu a ajuntament@tornabous.cat

Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament:

Serveis Socials - Assistenta Social:
Serveis Socials del Consell Comarcal de l’Urgell
Assistenta Social: Imma Castello
Telèfon: 973 500 707 / 648 100 240 Caldrà demanar cita prèvia.

Serveis Tècnics - C.C.U.:
Plaça de la Vila, 1 –Primera planta
25331 Tornabous
Telèfon: 973 570 233  Caldrà demanar cita prèvia.
E-mail: ajuntament@tornabous.cat

Jutjat de Pau:
Jutgessa: M. Nativitat González Ochoa / Secretaria: Pilar
Plaça de la Vila, 1
25331 Tornabous
Telèfon: 973 570 233 (tots els dimecres de 12:00 a 13:30 hores)
E-mail: ajuntament@tornabous.cat

Document Actions