Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Horaris d'atenció al ciutadà

Horaris d'atenció a les oficines de l'Ajuntament de Tornabous (a partir del 24 d'agost)
Atenció al públic adaptada a la disponibilitat de personal i aprofitant la reorganització interna de les oficines de l'Ajuntament.  A partir del 24 d'agost, els horaris seran els següents:
-Atenció telèfonica i presencial de dilluns a divendres, de 9:30 a 12:30 del matí.
-Fora d'aquest horari, l'edifici de la Casa de la Vila romandrà tancat.

-Durant la resta del dia, atenció telemàtica a través de la seu electrònica i per correu a ajuntament@tornabous.cat

Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament:

Serveis Socials - Assistenta Social:
Serveis Socials del Consell Comarcal de l’Urgell
Assistenta Social: Imma Castello
Telèfon: 973 500 707 / 648 100 240 Caldrà demanar cita prèvia.

Serveis Tècnics - C.C.U.:
Plaça de la Vila, 1 –Primera planta
25331 Tornabous
Telèfon: 973 570 233  Caldrà demanar cita prèvia.
E-mail: ajuntament@tornabous.cat

Jutjat de Pau:
Jutgessa: M. Nativitat González Ochoa / Secretaria: Pilar
Plaça de la Vila, 1
25331 Tornabous
Telèfon: 973 570 233 (tots els dimecres de 12:00 a 13:30 hores)
E-mail: ajuntament@tornabous.cat

Document Actions